adelagia: (mst3k | strawberries)
[personal profile] adelagia
Have I ever told you guys about my superpower? It is the greatest, and by "the greatest" I mean the most disgusting affliction known to mankind. Let me elaborate.

Listen, I will eat a lot of things. Among the people you know, I am very likely at least in the top three of the most adventurous eaters. Fish eyes, pig's ears, every innard available -- they all go happily down my gullet. However, I do draw the line at insects. I mean, all the power in the world to you if you have no problem with them, but I do. I find them repulsive in every way. Which is probably why they manage to worm their way into my food with amazing frequency. ([livejournal.com profile] sarea_okelani will tell you the look on my face when I found, on separate occasions, a caterpillar in my ramen and a beetle in my spinach salad.)

A few days ago, I was out buying cleaning supplies for washing my walls (for repainting; omg, the walls look so good now - pictures forthcoming, once I properly unpack all my worldly crap) and for my troubles, I thought I'd treat myself to a taro milk tea. A lovely plan, and foiled incontrovertibly by the fact that IT CAME WITH A COCKROACH IN IT.

Let's let that sink in. A COCKROACH.

Sarea and I are heading down to LA for a little bit (to visit the Wizarding World of Harry Potter, YESSSS) and meet up with [livejournal.com profile] jade_okelani, who is now reconsidering eating meals with us (me). Lol. It is, sadly, my curse and my cross to bear.

on 2016-08-04 04:41 am (UTC)
Posted by [identity profile] brunettepet.livejournal.com
Cockroach is not a flavor I ever need ever. Gross.

on 2016-08-05 04:32 am (UTC)
Posted by [identity profile] adelagia.livejournal.com
SO GROSS.

on 2016-08-04 05:26 am (UTC)
Posted by [identity profile] the-muppet.livejournal.com
OMG I'm a veggie and your post kind of grossed me out!!!

Got your email, will reply at weekend when life isn't so frantic; first week at work so still adapting/readjusting =)

Enjoy LA lovely ♥

*hugs*

on 2016-08-05 04:33 am (UTC)
Posted by [identity profile] adelagia.livejournal.com
Lol, sorry about that, love!

No worries about replying -- first week is always a little overwhelming :)

on 2016-08-05 12:29 am (UTC)
Posted by [identity profile] idreamofdraco.livejournal.com

How and why does this happen to you?? I hope you got another milk tea and incinerated the first one. X_X

on 2016-08-05 04:34 am (UTC)
Posted by [identity profile] adelagia.livejournal.com
I don't know. I JUST DON'T KNOW.

I did get my money back plus a gift certificate, but I haven't been able to bring myself to get another milk tea from there yet!

on 2016-08-05 05:18 am (UTC)
Posted by [identity profile] merlocked18.livejournal.com

This reminds me of an episode of Damien. Maybe the Antichrist is near \o/


----a silver lining-------


but UGH how REVOLTING


*HUGS*

on 2016-08-17 09:28 pm (UTC)
Posted by [identity profile] adelagia.livejournal.com
HAHAHA that would be fantastic.

<3

August 2017

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 19th, 2017 10:26 pm
Powered by Dreamwidth Studios